スポンサーサイト


滝沢歌舞伎にて・・・

本日 タッキーの滝沢演舞場歌舞伎-TAKIZAWA KABUKI-に入った えびさま担のお友達からのメールです。
(すみません 演舞場ではなく正しくは歌舞伎です。ご指摘ありがとうございました 陳謝)

「今日タッキーが劇中のアドリブで仁さんの名前を出したよ
『仁はまた留学した』
そのあとたぶん安井くんが『僕は仁君を待ってます!』
って言って客席から拍手をもらってたよ」
「滝様は仁さんがかわいいみたい」と。

タッキーがさらっというからまたそれがいいんですよね。

とっても好意的にネタにしてくださって 感謝です。

仁さんもタッキーのことを慕い好きなのは 友&仁のオーラス前の27日昼で
すっかりわかりました。←そこ わたしはリアルにみていたんで。

今日発売のテレビ誌はにぎやかな頃に比べてKAT-TUNとか赤西仁とか友&仁という文字が
少なくって さびしかったんですが

ぴあにはテレビの細道でしたっけ?
亀ちゃんのラムダッシュの4コマだか10コマだかマンガになっていて
最後に会見が終わった後に会場内のシェーバーのシミュレーションのとこで亀ちゃんがやってるのが
可愛かったとむすばれてました。

伸びしろができたと・・・
たしか書いてあったような。

あとはCMメイキングでテレビジョンに同じく ラムダッシュが1/8ページくらいのスペースで掲載。

てれびぴあにはうしろのページのほうにラブユアのオリジナルプレゼントがありました。
でもそれは 足だかなにかのケアセットです。
たしか応募券ついてましたでしょうか~



YOU&JIN USA ABOUT

ここにはメンバーの名前含めて 仁さんの紹介が掲載されてますね。

 『Jin Akanishi is a member of the popular boy band group, KAT-TUN, which is formed by the most powerful talent agency in the Japanese entertainment industry Johnny & Associate. KAT-TUN is a 6 members group, and the name of this band is derived from the first letter of each member’s name: “K”-Kamenashi Kazuya, “A”-Akanishi Jin, “T”-Taguchi Junosuke, “T”-Tanaka Kouki, “U”-Ueda Tatsuya, “N”-Nakamaru Yuichi. Since their debut in 2006, all 11 CD singles, 4 CD albums and 7 DVDs has achieved the number one on the Oricon music and DVD charts. Last Year in 2009, KAT-TUN is the first artists in history to holds 8 consecutive days at Tokyo Dome, Japan’s largest and most prestigious arena, a total of 440,000 people attended the concerts. Other than singing, they also act in various dramas, TV shows and musicals. Besides being a group member of KAT-TUN, Jin Akanishi also make his solo debut on music and the big screen. He debuted with a starring role in a movie titled “BANDAGE”(16January, 2010 opened) and plays the leader and vocalist role of a 4-members rock band called “Lands”. Akanishi make his solo debut under this fictional band “Lands” and confirmed to release a CD single “BANDAGE” on 25November, 2009. “Lands” also released an album “Olumpos” on 13January, 2010, including single song “BANDAGE” and 7 more songs. At the same year on February, Akanishi has his series of solo performance in Nissay Theatre, Tokyo, titled “Akanishi Jin Star Live You&Jin”. There were a total of 32shows from 7Feb to 28Feb. This time, this Top Star is going to make his debut in the U.S. and will hold his solo performance “YOU&JIN” in Los Angeles, California on June. This will be the first Johnny’s artist in history to have solo performances in the U.S.』


ホームページは毎日少しずつ更新。
そして進んでるんだなーと実感です。

今日は娘の高校入学式でした。

あいにくの雨でしたが 学校まで歩く道は桜でうめつくされていると言ってもいいくらいの
みごとなものでした。

高校生になると少しは変わってくれるかな。

顔つきはすっかり大人びて 女の子はもう母親とは対等です。




明日からちょっと頑張って仕事。

ツアー代金にあてこむつもりの意気込みでしたが・・・
まあ仕事はきっちりしますけど、いつもと違うのはね、自分でもわかってますけどね。

そうもいってられないので いざというときの為に頑張って働いてきます!

コメントの投稿

非公開コメント

こんなわたし

蘭

Author:蘭
関東首都圏住み。
性別:女
好物:KAT-TUN赤西仁くんのセクシーなくちびる
   仁くんの細く綺麗な指
憧れ:仁くんの自由でストレートなところ。

カレンダー
09 | 2017/10 | 11
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
最近のエントリー
仁さん誕生日まで・・・

今 何名?
現在の閲覧者数:
無料カウンター
いらっしゃいませ~
コメントありがと~
お友達&BOOKMARK
カテゴリ
月別アーカイブ
ジャニーズ最新情報

QRコード
QRコード
カテゴリー
ブログ内検索
RSSフィード
